Persoana care a luat la cunoştinţă de săvârşirea unor neregularităţi, semnalează aceste neregularităţi conform prezentei proceduri. Sesizarea se poate face in termen de 15 zile lucratoare de la data luarii la cunostinta de catre avertizor, dar nu mai tarziu de doua luni de la data faptei sesizate
· Semnalarea trebuie sa aiba un caracter transparent pentru eliminarea suspiciunii de delatiune ( denuntare ).
· Semnalarea neregularităţilor se formulează în scris şi trebuie să cuprindă următoarele elemente:
a) numele, prenumele, funcţia deţinută de persoana care a formulat sesizarea şi denumirea compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea;
b) numele şi prenumele angajatului SCRMFB a cărui presupusă neregularitate este sesizată şi denumirea compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea;
c) descrierea presupusei neregularităţi care constituie obiectul sesizării şi data săvârşirii acesteia (dacă este cunoscută);
d) prezentarea datelor sau indiciilor care susţin presupusa neregularitate;
e) descrierea prejudiciului cauzat de neregularitate constatată (dacă se cunoaşte acest prejudiciu);
f) data;
g) semnătura.
Sesizarea se poate face prin:
– accesarea butonului dedicat pe site-ul unitatii
– Posta electronica, la adresa de e-mail: juridic@efosan.ro.